Širdies sveikata. Ką apie ją žinome?

Bėganti širdies sveikata, Artėjantį širdies smūgį išduoda šie simptomai | profine.lt

bėganti širdies sveikata argininas nuo hipertenzijos

Medikai: išvengti širdies ir kraujagyslių ligų yra įmanoma! Shutterstock nuotr. Širdies ir kraujagyslių ligomis suserga viena iš dviejų vyresnių nei 50 metų moterų. Tai hormonų įtaka: estrogenai teigiamai veikia arterijas, tad jų gamybai po menopauzės sumažėjus, širdies ir kraujagyslių ligų rizika padidėja.

bėganti širdies sveikata kraujagyslės su hipertenzijos simptomais

Deja, neretai pirmieji simptomai lieka nepastebėti, o problemos atpažįstamos tik joms įsisenėjus", — teigia kardiologė Edita Jankauskienė. Susirūpinti tokių ligų profilaktika — niekada ne per anksti, o paprastų priemonių jų rizikai sumažinti gali imtis kiekviena.

Tereikia skirti daugiau dėmesio savo kraujo spaudimo ir cholesterolio kiekio kraujyje reguliavimui.

bėganti širdies sveikata 2 stadijos hipertenzija yra didelė rizika

Didžiausi sveikos širdies priešai labai paprasti — tai alkoholis, tabakas, nutukimas ir stresas. Bent šiek tiek sumažinus kiekvieno jų poveikį, galima gerokai palengvinti savo širdies dalią. Tačiau širdis išties jaučia skirtumą dėl kiekvieno sprendimo: surūkyti cigaretę ar ne, išgerti šią vyno taurę ar jos atsisakyti", — sako E. Anot jos, pakeisti įpročiai gali turėti itin didelės įtakos.

Nuovargis Kai arterijos susiaurėja, jūsų širdis pradeda gauti gerokai mažiau kraujo nei anksčiau. Tai apsunkina kraujotakos sistemos darbą. Ir pirmasis šių problemų požymis — amžinas mieguistumas ir absoliutaus nuovargio pojūtis. Neritmingas kvėpavimas Jeigu jūsų širdis gauna nepakankamai kraujo, tai reiškia, kad jūsų plaučiai negauna tiek deguonies, kiek jie yra įpratę gauti. Šios dvi sistemos yra stipriai viena nuo kitos priklausomos.

Pavyzdžiui, nustojus rūkyti, rizika susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis per metus sumažėja perpus. Verta atkreipti dėmesį ir į savo kūno masės indeksą. Antsvoris — vienas rizikos veiksnių, todėl reikėtų stengtis nuolat palaikyti normalų kūno svorį ir stengtis, kad kūno masės indeksas nebūtų aukštas.

Susiję video

Ypatingai žalingas liemens srityje pradėjęs kauptis antsvoris. Sporto ir tinkamo maisto derinys Taigi ypatingas vaidmuo tenka aktyviam judėjimui. Širdžiai būtinas fizinis krūvis, o jei gyvenate pernelyg nejudriai, ligų rizika padidėja. Reguliari mankšta mažina cholesterolio kiekį kraujyje, padeda reguliuoti arterinį kraujospūdį, stiprina širdies raumenį.

Bėganti širdies sveikata tartum užgrūdina širdį, todėl pulsas tampa retesnis, o kraujo spaudimas kyla lėčiau. Jei nemėgstate sportuoti, savo dieną derėtų papildyti bent ilgais pasivaikščiojimais.

Ko moterys dar nežino apie savo širdį?