Nuorodos kopijavimas

Kaip mankšta pagerina jūsų širdies sveikatą. Susiję įrašai

Turinys

    Širdies ritmo zonos Fizinis aktyvumas yra puikus būdas pasijusti geriau, sustiprinti sveikatą bei smagiai praleisti laiką.

    • Širdies ritmo zonos
    • Mankšta suteiks ir fizinių, ir dvasinių jėgų | Medicina visiems
    • Aktyvus judėjimas: ar gali būti per vėlu?
    • Kas sudaro paslaugos kainą?

    Rekomenduojama būti fiziškai aktyviu bent po 30 minčių per dieną. Jeigu turite kokių nors sveikatos problemų, tuomet pradėdami mankštintis nepamirškite pasikonsultuoti su gydytoju.

    Širdies ritmo palaikymas vienoje ar kitoje zonoje leidžia pasiekti bei reguliuoti tinkamą apkrovos lygį, taip sudarant galimybę lengviau pasiekit savo tikslų.

    kaip mankšta pagerina jūsų širdies sveikatą

    Norint tinkamai išnaudoti širdies ritmo zonas, tikslinę zoną reikia pasirinkti atsižvelgiant į savo fizinio pasirengimo lygį bei siekiamus tikslus. Taip pat reikia nepamiršti, kad kūnas negali palaikyti aukšto širdies ritmo ilgą laiko tarpą, be to, tai gali būti pavojinga. Susipažinę su širdies ritmo zonomis Jūs galėsite optimizuoti savo treniruotę, o tai leis žymiai greičiau pasiekti užsibrėžtus tikslus.

    Mitybos specialistas Sujeta: 4 produktai, kuriuos verta turėti namie, jei norite nesirgti   31 Kada sportas padeda, o kada trukdo žmogui siekti sveikatingumo tikslų? Sportuojant galioja auksinė taisyklė — kas per daug, tas nesveika, bet kas per mažai — neduos jokių rezultatų.

    Tai yra pati lengviausia zona, kuri tinkama pradedantiesiems. Treniruotės metu nepraleiskite apšilimo zonos, nes ją praleisdami galite padidinti riziką gauti traumą. Tinkamas apšilimas skatina kraujo tekėjimą į raumenis ir sąnarių lankstumą, tokiu būdu paruošdamas kūną fiziniam aktyvumui.

    Riebalų deginimo — atsigavimo zona: Šioje zonoje efektyviausiai deginami riebalai. Kūne vykstančių biologinių procesų atžvilgiu ši zona labai panaši į apšilimo zoną, tačiau reikalauja didesnio intensyvumo, o tai skatina efektyvesnį kalorijų deginimą. Ištvermės-aerobinė zona: Treniruotė šioje zonoje verčia Jūsų širdį bei plaučius dirbti sunkiau.

    kaip mankšta pagerina jūsų širdies sveikatą

    Tai lavina širdies darbo bei deguonies pernešimo į raumenis sistemos pajėgumą. Tai reiškia, kad deguonis tampa ne pagrindiniu ląstelių kuru ir raumenyse pradedama gaminti pieno rūgštis.

    Tačiau daugeliu atvejų pirmiausia vertėtų pasinaudoti natūraliais metodais. Kaip širdies raumenį stiprinti gyvenimo būdą, mitybą, fizinį aktyvumą kalbamės su sveiko gyvenimo puoselėtoja ir mankštų specialiste Džilda Valaitiene. Kokie netinkamos gyvensenos aspektai labiausiai alina širdį? Širdies raumuo paprastai nusilpsta dėl per didelio krūvio esant per dideliems fiziniams krūviams, antsvoriui, sergant hipertenzija ar esant kitai širdies ir kraujagyslių patologijai.

    Anaerobinė treniruotė yra tinkama norint padidinti raumeninę masę ir lavinti raumenų jėgą. Kuomet treniruotė šioje zonoje atliekama ilgą laiko periodą, širdis tam tikru momentu jau nebepajėgia išlaikyti tempo ir su hipertenzijos nevalgymo dienomis lėtina savo darbą, taip pereidama į aerobinį režimą.

    kaip mankšta pagerina jūsų širdies sveikatą

    Tai labai didelio intensyvumo zona. Aukšto pasirengimo pajėgumo sportininkai gali tik trumpą laiko tarpą išlaikyti tokio dydžio apkrovas. Ši zona gali būti pavojinga, tad treniruotė joje neturėtų būti atliekama be daktaro priežiūros.

    kaip mankšta pagerina jūsų širdies sveikatą