Paprastas būdas patikrinti širdies sveikatą: užtruksite vos 5 minutes | profine.lt

Paprasti žingsniai širdies sveikatai pagerinti

Vienas iš tokių — norint palaikyti gerą sveikatą ir jaustis puikiai, svarbu kas dieną judėti. Nesiekiantiems olimpinių aukštumų ir norintiems tiesiog būti fiziškai aktyviais, itin rekomenduojamas ėjimas.

širdies sveikatos ataskaitos nemokamas rinkinys hipertenzija ir insultas

Tai gali būti ėjimas šiaurietiškomis lazdomis, smagus pasivaikščiojimas su draugais, augintiniu ar įprastinis žingsniavimas maršrutu: namai-darbas, namai-mokykla ir t. Apie vaikščiojimo naudą yra atlikta daugybė tyrimų ir jau seniai neabejojama teigiamu vaikščiojimo poveikiu sveikatai.

Pranešti klaidą

Pagrindinis motyvas, kuris išskiria ėjimą paprasti žingsniai širdies sveikatai pagerinti pranašesnę fizinio aktyvumo formą prieš kitas, yra tas, jog tai pati natūraliausia žmogaus fizinė veikla, juk pirmiausia žmogus išmoko vaikščioti. Be to ėjimas nuostabus tuo, kad tinka absoliučiai visiems, nepaisant amžiaus, lyties ar gyvenimo būdo. Ypač vaikščioti rekomenduojama vyresnio amžiaus žmonėms, kurie nėra pajėgūs praktikuoti kitų fizinio aktyvumo formų. Ėjimas pėsčiomis mažina nuovargį, suteikia energijos, stimuliuoja protinę veiklą, mažina stresą, skatina medžiagų apykaitą.

Nuorodos kopijavimas

Reguliarus, bet greitas ėjimas sumažina 2-ojo tipo cukrinio diabeto ir kraujagyslių ligų, hipertenzijos, nutukimo bei daugelio vėžio formų riziką. Vaikščiojimas stiprina kaulinę sistemą, mažina osteoporozės riziką.

Be to vaikščioti rekomenduojama ne tik norintiems nesirgti, bet ir sveikstantiems po įvairių ligų, ypač po miokardo infarkto, nes einant refleksiškai išsiplečia širdies kraujagyslės, todėl pastovios treniruotės puikiai stimuliuoja širdies veiklą. Žinoma, pradėti treniruotis reikia nuo labai lėto ėjimo.

Norintiems pradėti reguliariai vaikščioti, pirmas ir labai svarbus patarimas — pasirinkti tinkamą vaikščiojimo trukmę, atsižvelgiant į savo fizinį pasiruošimą.

Kūno regeneracinės galimybės – kaip jas pagerinti? - M.A.S.T.E.R. III seminaras — 1 dalis

Fiziškai nepajėgiems žmonėms rekomenduojama pradėti treniruotis nuo ėjimo 60—70 žingsnių per minutę. Pirmomis dienomis rekomenduojama eiti apie 30—40 minučių. Pamažu treniruočių laiką pradėti ilginti iki valandos, o dar vėliau — iki pusantros.

sukelia širdies hipertenziją hipertenzijos laipsnio ir rizikos laipsniai

Einant svarbu  nepamiršti kontroliuoti savo pulso bei kvėpavimo. Einant ir po pasivaikščiojimo neturi būti jaučiamas nuovargis.

ūžimas ausyse su hipertenzija ultrakaino hipertenzija

Priešingu atveju — tai ženklas, kad organizmas gavo pernelyg didelį krūvį. O persitempimas, kaip žinia,  nėra sveikatos draugas. Anot fizinio aktyvumo specialistų, norint priklausyti fiziškai aktyvių žmonių grupei, užsiimančia aktyvia fizine veikla, rekomenduojama nueiti O štai, jeigu nueinama daugiau kaip Perskaičius šiuos, iš pirmo žvilgsnio įspūdingus skaičius, gali kilti klausimas — o kaip tuos žingsnius suskaičiuoti?

  • Hipertenzijos tipų gydymas
  • Kelias į sveiką gyvenseną: antras etapas - DELFI Gyvenimas
  • Žingsniai - pigiausia investicija į Jūsų sveikatą - Sveikatinė | Sveikatinė
  • Kov Kaip pagerinti IQ?
  • Geriausi natūralūs širdies sveikatos papildai
  • Paprastas būdas patikrinti širdies sveikatą: užtruksite vos 5 minutes | profine.lt

Atsakymas paprastas — naudotis žingsniamačiais, kurie ne tik dienos pabaigoje parodo kiek gi tų žingsnelių nueita, bet ir labai motyvuoja kas dieną nueiti daugiau negu gydymas hipertenzijos profilaktikai. Juk drauge vaikštinėti smagiau, o ir motyvacija tokiu atveju tampa žymiai didesnė — vienam patingėjus, kitas paskatins.

Taigi, kiek žingsnelių nuėjot šiandien? Pradedam skaičiuoti….

  1. Minint Pasaulinę širdies dieną Santaros klinikų kardiologė Milda Kovaitė įspėja, kad nuo vis daugiau jaunų žmonių pakertančių negandų atsiginti geriausiai padeda ne maratonai, o maži, kiekvienam įveikiami gyvenimo būdo pokyčiai bei šimtmečių patikrinti receptai.
  2. Terapinė dieta sergant hipertenzija
  3. Hipertenzijos gydymo pavyzdžiai