pekano riešutų nauda sveikatai

Pekano riešutai yra naudingi širdies sveikatai, Neurologinių ligų rizikai mažinti – pekano riešutai

Ištirpinkite mieles piene. Po patinimo, sumaišykite su miltais, sviestu, kiaušiniais, druska, cukrumi. Sumaišykite mielių tešlą, vieną valandą palikite šiltoje vietoje. Išsukite į ploną sluoksnį.

Nuostabu: riešutas, galintis pakeisti vitaminų piliulę Pekano riešutai Alfa. Šie skanūs, sotūs ir kupini įvairių naudingų medžiagų riešutai yra vieni populiariausių pasaulyje.

pekano riešutai yra naudingi širdies sveikatai

Juose gausu vitaminų ir mineralų, reikalingų, norint palaikyti gerą savijautą, rašo Yourhealthtube. Pekaninės karijos kilusios iš Pietų ir Centrinės Amerikos, tačiau dabar auginamos jau daugelyje pasaulio šalių.

pekano riešutai yra naudingi širdies sveikatai

Šiuose riešutuose gausu baltymų, todėl juos be didesnio vargo galite įtraukti į savo kasdienę mitybą. Šie itin naudingi riešutai pasižymi net keliomis sveikatai svarbiomis savybėmis: - gali sumažinti širdies ligų riziką - gerina virškinimą - skatina medžiagų apykaitą ir gali padėti atsikratyti antsvorio - tinka vartoti siekiant apsisaugoti nuo vėžio - apsaugo nuo uždegimų - stiprina imunitetą Tačiau ir tai dar ne viskas — pekaninės karijos pasižymi naudingomis savybėmis, padedančiomis puoselėti natūralų grožį.

Geležis padeda apsaugoti nuo plaukų slinkimo, o L-argininas skatina plaukų augimą.

  • Sudėtyje yra mineralų: magnio, natrio, kalcio, kalio, geležies, cinko, folio rūgšties, fosforo, vario.
  • Garsusis pekano pyragas, patiekiamas tradiciniams JAV žiemos festivaliams ir šventėms Kalėdoms ir Padėkos dienoms kaip dykuma, buvo Europos imigrantų kūrinys, kuris pridėjo klevų sirupo ir kiaušinių, taip pat pyrago plutos pekano riešutų, kad suformuotų kremą.
  • Savaime suprantama, net ir pačių geriausių dalykų galima gana lengvai perdozuoti: riešutai kaloringas ir riebus produktas, puikiai tinkantis kaip užkandis, nes slopina apetitą ir padeda sulaukti pietų.
  • Riešutai: kurie iš jų – idealiausias pasirinkimas - DELFI Sveikata

Cinkas ir vitaminas A padeda apsaugoti odą nuo išsausėjimų ir pažeidimų, o jų gausu būtent pekaninėse karijose. Jos pasižymi ir senėjimą pristabdančiomis savybėmis, tai padeda ilgiau išvengti raukšlių.

pekano riešutai yra naudingi širdies sveikatai

Iš viso 14 g angliavandenių, iš kurių cukrų — 4 g, 9 g baltymų. Šiuos riešutus nesunku įtraukti į kasdienę mitybą. Galite valgyti juos neapdorotus arba skrudintus orkaitėje ar keptuvėje, jei norite suteikti jiems ryškesnį skonį ir daugiau traškumo.

pekano riešutai yra naudingi širdies sveikatai

Orkaitėje: išberkite riešutus ant kepimo popieriaus, apibarstykite druska ir šlakeliu kokosų aliejaus. Kepkite laipsnių temperatūroje apie 5 minutes. Kai užuosite malonų kvapą, bus aišku, kad riešutai paruošti.

Lietuvių itin pamėgtus graikinius riešutus rekomenduojama rinktis tiems, kurie turi problemų su skydliauke, o norintieji išsaugoti jaunystę, turėtų atkreipti dėmesį į gurmanų pamėgtus ir itin vertinamus braziliškus riešutus. Lazdyno riešutai Šis kietas riešutėlis žinomas nuo senovės laikų. Mūsų protėviai tikėjo antgamtinėmis lazdyno savybėmis, o iš subrendusių riešutų gamindavo sėkmę nešančius ir saugančius amuletus. Lazdyno riešutai galių vis dar neprarado, tačiau jos nukreiptos į mūsų organizmo stiprinimą.

Keptuvėje: ištirpinkite šiek tiek kokosų aliejaus keptuvėje ir kaitinkite riešutus ant vidutinės kaitros. Retkarčiais pamaišykite, kad riešutai nesuliptų ir tolygiai apskrustų.

Svarbus priminimas: nepamirškite, kad šiuose riešutuose yra alergenų. Rodyti komentarus.

Pienas. Tai ko jūs nežinote